Uppdraget slutfört

Veckan är inte slut än och jag är redan klar med veckans projekt, att klara Rubiks kub. Jag har vridit på den där kuben så mycket att jag nästan har skavsår på fingrarna, men det var det värt.

Nu sitter alla vid köksbordet och väntar på att mamma ska komma hem och fixa mat. Det kan inte vara lätt att vara mamma i en lat familj. Jag och Micke kommer nog ändå inte hinna äta något, för vi ska ju i väg och se Avatar. Det blir nog lussebullar och pepparkakor till middag för mig och apelsiner till Micke. Egentligen är jag sugen på nötkaka, men den har jag redan ätit upp.

På tal om mammor så känner jag tjejer i min ålder som redan har barn, är gravida och de som har planerat vad deras barn ska heta. Själv har jag inga sådana tankar. Jag vet bara vad min nästa hund ska heta, Ninja eller Trias beroende på kön. Mamma ska jag nog inte bli, känns lite jobbigt att vara gravid i nio månader och sedan pressa ut en liten skrikande minimänniska som växer upp och gör tvärtemot vad man säger. Näe, det är nog inget för mig det... Hundar kan man ju åtminstone få pli på och skulle man bli less så lever de ju inte så vidare länge.


Senaste hunden Julia



Kommentarer
Postat av: Micke

Härligt att du kan Cuben nu =) Grattis =D

2010-01-31 @ 21:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }