Härliga söndag

Idag har jag solat, badat i varma (i svenska mått mätt) havet , ätit god mat, hoppat studsmatta och försökt få morsan i toppform.

Jag somnade nästan i solen och jag som alltid brukar smörja in mig med skolkräm gjorde inte det idag. Nu känner jag att jag bränt mig på ryggen. Typiskt. Inte har jag någon som kan smörja in mig heller. Jag har lite för korta armar så jag når inte riktigt. Familjen är kvar i stugan, jag är hemma eftersom jag ska jobba imorgon och Micke är i Stockholm.

Har funderat på det där, alltså hur jag ska klara mig själv då jag till 99.99% flyttar till Umeå i slutet av augusti. Vem ska smörja in min rygg? Hur ska jag dra upp dragkedjan på klänningar och vem ska diska min disk?

Det är tur jag ska bo i korridor och har en kär vän vägg i vägg.


Nu ska jag dränka så mycket som möjligt av min kropp i aloe vera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }