I'm in love with food

Ikväll var det min tur att laga en 3-rättersmiddag. Kul var det!

Förätt


Varmrätt


Det var så sjukt gott att jag var tvungen suga i mig all sås som inte gick att få upp med besticken.

Efterrätt


Blev så galet mätt att det kändes läskigt i magen. Var tvungen lägga mig på golvet i rädsla att magsäcken skulle spricka och maten rinna ut bland inälvorna om jag rörde mig för mycket. Konstigt nog hängde Karamell Kungen med till soffan för att se tredje Narniafilmen.

Det ännu märkligare är att då det är jag som lagar maten är jag aldrig särskilt hungrig då den är klar. Dessutom är det alltid mindre mat i slutändan än vad jag började med. Jag förstår inte vart den tar vägen...
Och ja, vi äter middag svettiga och snuskiga med träningskläderna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }