Trött men taggad

Ser jag trött ut?



Vinkade av Micke vid tåget igår, eller väldigt tidigt idag. Det var ganska många timmar försenat så jag fick mig mindre sömn än planerat. Sj, sj sj...

Micke kommer vara borta fem dagar och under den tiden blir det inget gym för mig. Kan ju inte träna själv... Har inte den diciplinen. Jag hoppas innerligt att jag hittar någon att gymma med i Umeå sen då jag flyttar dit.

Antagningsbeskedet har inte kommit än, men jag planerar för fullt ändå. Jag vill gymma fem dagar i veckan, hinna med pilates, kondition, zumba och andra styrkepass. Höhö, jag vi får se hur det kommer gå...

Igår gjorde jag för övrigt marklyft för första gången och det var jättekul! Snart ska jag till gympahallen och sen blir det jobb till 21. Kuuul!

Kommentarer
Postat av: Micke

Det blir marklyft sen igen när jag kommer upp igen :) Kommer ju hem precis till rygg-dagen.

2011-07-11 @ 00:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }