Nej till statistik - JA till Malawi

Har tränat, pluggat, varit tränare och bara varit i helgen. Det är tentadags imorrn och jag har fortfarande ett kapitel kvar i boken. Herregud vad jag är seg.

Men än är kvällen ung... Sen så är inte tentan förrän kl 16 imorgon, så där finns det också tid att plugga. Det är bara det att jag skulle behöva cirka fem dagar till. Aja, det finns en liten möjlighet att jag klarar tentan... Hoppet är det sista som överger en.

Det enda jag har i tankarna nu (förutom tentaångesten) är Malawi. Snart blir jag galen, jag måste tillbaka dit! Så här kommer några Malawibilder. Bilderna är tagna i Bangwe, området där jag bodde.


På läktaren vid en idrottsanläggning. Det är en tävling i teater som anordnas.


Solnedgång i Bangwe. Mitt kvarter var väl något finare, men det är så här det ser ut...

Dåliga vägar, kvinnor som bär vatten och sommarvärme.

Kommentarer
Postat av: Micke

....Hm....

2011-11-07 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }