Att jag inte lär mig

Jag var en timma tidig till skolan idag så det var därför det var helt öde. Imorrn är det dags för redovisning, igen. Tycker vi har redovisningar hela tiden och jämt. Skulle behöva repetera och framförallt lära mig vad jag ska säga. Sen så har vi tenta på fredag. Uff uff!

Men vad gör jag? Jo, jag sitter i korridorssoffan och fikar upp det jag bakade igår. Smart Moa.
Börja i tid någon gång!


Har också roat mig med att läsa min blogg från början. Grymt kul läsning. Speciellt i början av 2010. Jag gör liksom allt för att slippa plugga, ändå vet jag att jag hur som helst måste plugga. Jag har inget val. Klara tentan eller inte klara tentan?


Men varför ska man ha tentor för? Räcker det inte med att gå på föreläsningar, umgås med klasskompisarna och sen spendera den övriga tiden till att träna, äta och sova? Det hade varit så grymt mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }