Bättre start på dagen får man inte

Shit pommes vilka pass! Är hemma från Indoor Walking och CXWORX. Svetten bara rann från mig på crosstrainern och jag är inte den som brukar svettas mängder. Nästa gång måste jag ta med en handduk. Då jag väntade in att CXWORX-passet skulle börja var jag dyngsur. Svetten rann nedför hela kroppen ner mellan skinkorna. Haha, helt otroligt! I alla fall så gick CXWORX-passet mycket bättre än förra gången. Jag utförde alla övningar men tog någon extra tvåsekundersvila. Tror det beror på att jag den här gången var förberedd på dödspasset.

Känns grymt härligt i kroppen! Nu är det dags för en stor portion gröt, en vända i duschen och sen skola. Laddar redan för eftermiddagspasset!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaaao, owen är cool. Sen kan du se wedding crashers också, fast den har du nog redan sett!

2011-10-18 @ 19:29:07
URL: http://evelinasworldofgreatness.blogg.se/
Postat av: Malin :)

Jag gör på olika sätt. I nåt album har jag limmat fast bilderna på vita sidor, men det tog ju lite tid.. :P

Nu har jag ett album med plastfickor, men det är snart fullt, så jag får se vad jag hittar på nu.. :)

2011-10-18 @ 20:37:41
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }