Dagen i mat

Idag har jag hunnit med tre frukostar. En superdag helt enkelt!

Frukost 1: fil med kanel och banan
bodybalance
Frukost 2: gröt av rågflingor, fiberhavregryn och krossade linfrön
föreläsning
Lunch: pesto- och mozarellalax med ungsbakade rotfrukter + ett äpple, en mandarin och en ruta choklad (85%).
ett försök till att plugga
Middag: grönsaksbiffar med yoghurtsås, tomat och morötter + en mandarin
gympatränare
Frukost 3: gröt av rågflingor, fiberhavregryn och krossade linfrön

Egentligen kanske man kan säga att frukost 3 är kvällsmat/kvällsfika, men jag kallar det alltid för frukost för det är ju precis samma som frukosten. Och fyra frukter har jag fått i mig idag!


Middagen ser grymt hälsosam och god ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }