Det behövs fler tjejer i gymmet!

Idag var jag uppe med tuppen och käkade fil med kanel och äpple och så världens godaste morotskaka på det. Madde i min korridor bakade morotskakan igår till korrefikat och så fanns det kvar av den idag. Jag överdriver inte då jag säger att den var himmelskt god.

Sedan tog jag mig i kragen och cyklade till IKSU där det blev gym. Min pojkvän och hans pappa har gjort ett gymschema åt mig så jag vet vilka övningar jag ska göra och inte gå runt som en vilsen liten fågel. Det gick väl sådär. Hittar inte så bra än och maskiner skiljer sig från maskinerna jag tränat med tidigare. Dessutom så vågade jag inte närma mig de fria vikterna för det är värsta testosteronhörnan. Där står killar och blåser upp sig, stönar och tror sig äga stället.

Imorgon ska jag ha personlig rådgivning (ingår i IKSU-kortet) och det hoppas jag ska ge mig mer självförtroende så jag vågar armbåga mig fram genom testosteronhörnan. För fria vikter ska jag absolut använda mig av.

Frukost nummer 2 blev proteingröt (har inspirerats av PT-Fia).
1 dl rågflingor, 1/2 dl krossade linfrön, kanel och ett ägg. Keso, lingonsylt och mellanmjölk till det. Och så ett stort glas vatten.



Är det någon som vet om det är dåligt att äta för mycket linfrön och kanel? Jag tror nämligen att jag överkonsumerar båda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }