Hemma i byn

I lördags då jag var hemma i Norrbottens pärla åt jag som den frukostälskade jag är frukost två gånger. Sedan hjälpte jag mamma koka lingonsylt som jag sedan tog med mig till Umeå. Lingonsylt är helt klart bäst om den är hemmagjord.



Lite senare var det dags för möhippa för min fina vän. Det var sjukt kul och hon var sjukt snygg och duktig.

Snyggast i byn

Egentligen var det tänk att vi skulle dra en strumpbyxa över huvudet då vi skulle "kidnappa" henne, men det blev inte så och tur var väl det för jag såg ju ut som jag vet inte vad. Dessutom hade det varit ett rån i byn tidigare på morgonen så det kanske inte hade varit så lämpligt om vi gått omkring med strumbyxor på huvudena.

Fulast i byn, men trots det enormt glad

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja tur att ni inte såg ut sådär, då kanske hon hade skrattat ihjäl sig :)

2011-10-19 @ 11:12:59
Postat av: Erica

Vilka läckerbitar!! haha xD

2011-10-19 @ 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }