Jag tror inte jag gillar statistik...

I morse snoozade jag 45 minuter. Jag kände mig lika seg och trött i kroppen som en pensionerad sengångare med stukad fot.

Hade föreläsning mellan 8 och 10. Jag fattade inte så mycket och ritade lite fint i mitt block istället. Vi hade också räkneövning i två timmar, men jag och min räknekompis missade början eftersom vi gjorde en annan viktig grej. Sen satt vi med ett och samma tal hela resterande tid av lektionen utan att komma fram till rätt svar. Uff...

Efter lunch hade vi mattestuga som jag kanske borde ha varit på. Men jag spelade beachvolleyboll med några klasskompisar istället. Det var grymt kul och vi var mycket bättre än sist vi spelade. Det blev hela två timmars beachvolley.

Och hör och häpna! Då jag kom hem städade jag mitt rum! Woow! Tidigare i veckan har jag fått hoppa över kläd- och väskberg för att ta mig ut ur rummet. Nu är det snyggt och prydligt. Jag till och med dammsög och dammtorkade så nu vågar jag lämna dörren öppen och släppa in folk här.

Eftersom jag varit så himla duktig idag på städ- och träningssidan belönade jag mig med popcorn som jag nu sitter och mumsar på. När skålen är tom ska jag ta tag i statistikboken... Trots att jag har en stor välfylld fruktskål vid min sida äter jag alltså popcorn.



Kommentarer
Postat av: Micke

Frukten kommer att ruttna älskling... :)

2011-10-19 @ 23:22:31
Postat av: Elin

Ingen gillar statistik tror jag... (eller så är det bara jag som inte heller gillar det!!)

2011-10-20 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }