Ljumsken tar livet av mig

Jag vaknade klockan 5 på morgonen av att det "nervkittlade" från ljumsken och ner i låret på mitt vänstra ben. Jag låg vaken till klockan 7 då jag tog en dusch och åt frukost. Försökte sen att sova igen och låg i sängen från 8 till 10, men det var omöjligt att somna. Var djuriskt trött men när "nervkittlingarna" kommer kliar det typ inuti benet och ibland lever benet sitt eget lilla liv och sprattlar till utan att jag kan kontrollera det. Det går inte heller att komma åt att klia eftersom det är inuti benet. Ändå försöker jag så nu är jag öm efter allt kliande.

Har haft så förut, men aldrig så här mycket och så här länge. Är ju helt förstörd. Har dessutom mer huvudvärk än vanligt. Det går inte plugga för jag kan inte koncentrera mig på grund av "nervkittlingarna", är alldeles för trött och huvudvärken gör det inte lättare. Gaah.

Bakade en kladdkaka, bara för att jag känner att jag snart dör här, från ICA:s sida:

Kladdkaka i micro

Publicerat av Mari Ekdahl

smiley smiley smiley smiley smiley 1 kommentar

  • PORTIONER: 6

Ingredienser

  • 2ägg
  • 3dl socker
  • 1/2dl cacao
  • 1msk vaniljsocker
  • 2dl mjöl
  • 100g smält margarin

Gör så här

Rör ihop ägg och socker, tillsätt siktat mjöl, cacao, vaniljsocker. Häll i margarinet. Blanda samman och häll i microsäker form. Micra i 5 min, full effekt.


Jag gjorde halv sats och det tog ungefär 5 minuter tills den var klar. Micron är ju bland det bästa som finns. Dessutom är det energisnålare att göra kladdkakan i micron än i ugnen. Använde mig också av ekologiskt mjöl, kakao och ägg.


Känner att jag snart vill kapa av mig benet. Har varit ute på en kort promenad för att få det att kanske gå över, men inte. Har stretchat ljumsken men inte hjälpte det. Har försökt sparka benet och alla möjliga håll ifall det är någon nerv i kläm kanske den "hoppar" rätt. Har letat på google efter en lösning, men det finns inget som heter "nervkittlingar" och jag kommer inte på något ord som beskriver känslan bättre.


Jaja. Bara att stå ut och hoppas att det går över snarast.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ska göra kladdkaka ikväll alltså. Jaa, men jag har coolaste idén!! Du kan få kolla när det är klart och bestämma om du vill ha den eller ej! :D

2011-10-26 @ 14:34:50
URL: http://evelinasworldofgreatness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }