Moas önskelista 2011

Det är ju faktiskt mindre än två månader kvar till julafton vilket betyder att det är hög tid till att skriva önskelista.



Det hade kanske passat bättre med röda nyanser, snöflingor och kanske en tomte. Fråga mig inte varför det blev en fågel.


Update

Moas önskelista 2.0 innehåller även en väckarklocka. Det är inte vilken väckarklocka som helst utan en Wake Up Light. Jag tror att den kommer att förändra mitt liv. Jag är nästan helt säker på den saken.
Jag är galet morgontrött och jag tror jag blir väckt på ett harmoniskt och bra sätt med denna väckarklocka. Det går inte riktigt att väcka mig hur som helst. Under högstadie- och gymnasietiden fick hunden väcka mig för mamma vågade inte utsätta sig för mitt morgonhumör.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag lovar att du kommer slå sönder klockan efter en månad om du kör på fågel ljud... det är sjukt irriterande.

2011-11-09 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }