Sämst mat men bra träning

Kladdkaka till lunch och popcorn till kvällsmat. Bra där Moa...
Det blev i alla fall bättre i ljumsken framåt eftermiddagen/kvällen. Fick mig 15-30 minuters sömn vid fyratiden och kl 17 var jag på ett Punch Out-pass med bästa grannen. Kul och svettigt!

Nu är ljumsken nästan helt bra och jag ser fram emot att kunna sova hela natten.


Igår var jag ju förresten i gymmet med en personlig tränare. Det var kul och jag lärde mig nya övningar och hur jag ska utföra övningar på rätt sätt. Känner mig redan säkrare och mitt gym-självförtroende har ökat. Nästa gympass ska jag ta mig in i testosteronhörnan och lyfta vikter. Det ser jag verkligen fram emot!

Nästa gympass blir nog dessvärre inte förrän till veckan. Känner mig slut i kroppen, har träningsvärk och börjar få ont i halsen. Det är nog bäst att vila, man ska lyssna på kroppen. Dessutom har jag fått en gymkompis som kan sätta igång och träna med mig på måndag så det blir ju perfekt! Samma tjej som jag ska börja kampsort med. Det här kommer ju bli hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Hej,Moa.Du som läser om miljö se onsdag inslag på 24 Norrbotten och lyssna på (26/10) onsdag p4 0930 (från Förskola på Porsön)

2011-10-28 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }