Tanden har ju inte fått sitt namn utan anledning

Har en visdomstand som håller på att växa i min mun. Den irriterar och det gör ont. Men den kom då i rättan tid, nu kanske jag kommer klara statistiken lättare. Har nu 3 visdomständer av 4.

Ser ni? Ser ni? Ser ni?

Igår var jag med åtta pers från min klass. Vi såg Trassel och Lejonkungen, åt godis, choklad och drack saft. Haha, grymt kul hade vi! Trassel var jättebra så se den om ni inte gjort den. Sen började vi se på en skräckis men efter fem minuter protesterade jag och så blev det Lejonkungen istället. Ett mycket bättre alternativ tyckte jag. Lejonkungen är dock väldigt tragisk och även läskig, jag förstår inte hur man vågade se den som liten.

Nu ska jag cykla till ICA MAXI själv. Själv. Ja, för bästa grannen har åkt hem så hon kan inte guida mig dit. Herregud, hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Micke G

Lejonkungen är hemsk! Kommer ihåg att jag såg den med familjen på Bio..Och när Mofasa dör grät jag :(

2011-10-22 @ 12:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }