Tentaångesten har svept förbi

Första tentan är skriven och så här glad är jag för det!


Det känns som om jag klarade den. Svårt att veta, men man behövde 60% för att gå G och jag tycker själv att jag borde få 70-80 procent. Synd att det inte är jag som ska rätta bara.

Snart kommer mamma, Boris uppfödare, Boris och två andra hundar förbi en snabbis. De är påväg söderut för att gå på utställning. Det kommer nog gå bra för Boris, han är ju så himla snygg.

Egentligen skulle klassen träffas på stan nu, men det regnar och då stannar jag hellre inne på mitt rum. Jag är rädd att smälta bort eftersom jag är så otroligt söt. Ska ändå träffa klassen senare då vi ska ha tentamys med fika och spel ikväll. Och lite senare på kvällen kommer Micke på besök. Mycket som händer idag och vilken rolig helg jag har framför mig. Helt utan plugg. Inte för att jag brukar plugga på helgerna ändå, men nu behöver jag inte ens få dåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dina resonemang låter precis som mina! måste vara studentsyndromet det där med helgplugg ;)men skönt att du fått gjort tentan :)



ps hoppas det går bra/gått bra för Boris!!

2011-10-08 @ 12:35:44
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }