Tentaplugg

Klockan är 23.35 och jag sitter och äter vispad grädde med banan och hallon medan jag tentapluggar. Jag var lite hungrig och allt annat jag har i kylen har jag redan ätit av idag så därför blev det vispad grädde. Jag som inte ens är särskilt förtjust i grädde. Jag gissar att jag blir uppe för att plugga till närmare 01.

Imorgon är sista dagen innan tentan och jag började plugga idag. Men ändå känns det som om jag har koll på läget på något vis.

Jag har till och med hunnit träna idag, core och bodybalance. Fick med mig två klasskompisar vilket var skitkul. Imorrn blir vi nog cirka fem från klassen och då är det afro som gäller.


Grädde, banan och hallon





Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, känner igen mig i den där pluggtekniken. Hoppas du har det bra och sånt! ;)

2011-10-06 @ 20:47:40
URL: http://evelinasworldofgreatness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }