Halvtomt

Kylskåpet är nu lite fullare. Köpte som vanligt ekologiskt när det fanns det. Insåg att det blir ganska mycket dyrare ändå. Mjölk och ägg känns helt okej, men när det kommer till mjöl, kakao, sirap och framförallt kokos, ja då kändes det helt plötsligt som en större prisskillnad.
Men vad gör man inte för att bidra till en bättre miljö?


Det blev lax med pesto och mozarella till middag. Efter maten ska jag cykla ner till universitetet för att möta upp bästa grannen som kommer från IKEA. Ska hjälpa henne att bära hem alla grejer hon fick med sig därifrån. Sen blir det film och popcorn.



Äter framför Skype där jag har migrän-Micke på tråden. Har jag kanske smittat av mig med min huvudvärk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }