Fullt fart!

Ojoj. Har haft fullt upp senaste dagarna. I fredags efter tentan kom mamma, Boris uppfödare, Boris och två andra pumisar hit en snabbis. Sedan blev det Stepmuskel och sen iväg till klasskompisgrannen för tentamys med klassen. Alla hade med sig fika så mätt blev jag. Micke kom med tåget på kvällen och sen såg vi slutet av Idol med bästa grannen.


I lördags gick jag och Micke på stan. Och jag köpte skor! Oh my God, det händer typ aldrig att jag hittar skor när jag är ute efter ett par. Annars blev det inget i klädesväg (bara underkläder), jag har blivit för sparsam och jag vet att jag egentligen klarar mig med det som jag har. Underkläder däremot behöver man lite nytt av då och då. Det känns skönt att inte behöva gå i trasiga strumpor längre. Till middag lagade vi världens godaste kyckling med champinjoner och bambuskott. Och sen Ben & Jerry's till efterrätt. Oooh...

I söndags körde vi ett gympass på morgonen och sen åkte Micke hem. Själv städade jag ett skåp i köket, var gymnastiktränare i tre timmar, tvättade och bråkade med torktumlaren (det slutade med att torktumlaren vann och jag fick hänga upp all min halvblöta tvätt i mitt rum) och hade korridorsfika.

Det där skåpet jag städade var fullt med burkar och lock i en enda röra. Det var i stort sett omöjligt att hitta locket till lådan man behövde. Nu står däremot lådorna med respektive lock snyggt och prydligt i skåpet. Men det tog sin lilla tid, det kändes som om det var 100 burkar och 150 lock.

Idag har det varit måndag och vi har börjat en ny kurs. Statistiska metoder. Jag fick för mig att vi bara gick 10-12 idag så jag lämnade lunchlådan hemma, men vi gick tydligen 10-15. Äsch då. Blev att köpa en baugett. När jag kom hem var jag superultraduktig och renskrev mina anteckningar från föreläsningen. Hann dock inte riktigt klart för sen tränade jag på IKSU och blev där lite längre än planerat. Har nu ätit middag, sett 2 and a half men och slukat en halv Ben & Jerry's. Nu ska jag skriva klart anteckningarna innan det är dags för duschen och sängen.



Imorrn, ja då blir det full rulle igen! Indoor walking och typ core innan skolan och sen direkt efter skolan är det beach volley. GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }