Fy tussa vilken dålig lunch

Idag har nu ätit ännu en måltid blodpudding. Jag har inte hunnit handla sen igår så det blev tyvärr ingen vitlkål, men det gick helt okej i alla fall. Jag läste på datorn samtidigt och åt på automatik och tänkte därför inte så mycket på själva blodpuddingen. Var inte nära på spy en enda gång, vilket är ett klart framsteg.

Bilden stämmer inte riktigt överrens med vad jag åt. Syltmängden borde öka till det tredubbla.


Måste ju säga att bacon är skitgott. Klart det godaste på denna tallrik. Dock mycket dyrare än själva blodpuddingen, i alla fall om man köper ekologisk bacon och det gör man ju. Nä, denna maträtt kommer jag verkligen inte äta ofta. Det är nog det sämsta jag någonsin lagat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }