Samma sport, olika synsätt

Ni kanske har läst på Dagens Nyheter om gymnastiken. Om inte finns flera artiklar att hitta här. De skriver bland annat om att barnkonventionen bryts. Att barnen ringer hem och är hungriga, att de får skäll om de äter en extra frukt etc. Lite tråkigt att några fåtal tränare ger gymnastiken dåligt rykte, men bra att det tas upp. 

Därför var det så roligt på gympaträning idag då vi bjöd våra gymnaster på chokladbollar, pepparkakor och saft. Två olika världar.

 

Jag fick dessutom en julklapp av mina söta gymnaster. En chokladask. För ovanlighetens skull råkade jag trycka i mig mer än hälften direkt jag kom hem... Väldigt olikt mig. 
 
Bara en till... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }