Det är liksom så fint med mat på något sätt

Jag och mat alltså... Igår åt jag en supergod frukost som bestod fruktsallad med keso, hårdbröd med pepparsalami (lägg märke till formen) och ett kokt ägg. Var bara tvungen att visa.
Nektarin, päron och banan. Nam nam
 
 
Jaa, och sen gjorde jag typ världens nyttigaste glass för några dagar sedan som jag åt ikväll. 
Kesella, jordgubbar, mandlar, valnötter, cashewnötter, massor med vaniljpulver och choklad 86%
 
Idag skulle jag egentligen ha gymmat, men det blev inte för att Micke drog sig ut. Och nä, jag kan inte gymma själv. Men jag fick i alla fall gjort 80-dagarsutmaningen för idag och den jag missade igår + lite styrka i gympahallen. Det får duga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }