Förbättring!

Det är tur att bästa grannen också gillar att träna. Vi orkade inte med IKSU idag, eller rättare sagt så var det inga bra pass på några bra tider. Så vi körde 45 minuter funktionell träning med Annika Sjöö och Michael Hansson Sjöö här hemma. Jag har en träna-hemma-dvd med dessa två. Blev riktigt svettig och härlig!

Tog sedan en promenad med jogging och det har aldrig känts så lätt att jogga! Hade kunnat hålla på mycket längre, så jag blev nästan besviken då jag var hemma...

Måste alltid stanna och stretcha vaderna... Förut fick jag nästan kramp efter ett par hundra meter men nu
hade det blivit mycket bättre. Jag tror mycket beror på skorna.



Var tvungen stanna och ta kort på denna katt och jag passade på att stretcha vaderna under tiden. Kissen
sitter uppe på tredje våningen och jag bara väntade på att den skulle trilla ut. Men icket.

Skönt att jag tog mig ut alltså för igår var jag som en himla latkorv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }