Hade varit skönt att bara hänga i soffan hela kvällen, men det galet mycket skönare att gå och mosa muskler i gymmet

Efter dagens jobb var både Micke och jag väldigt trötta. Vi tog oss inte i väg till gymmet förrän kl 20, så det blev en sen träning idag.
 
Det blev ett litet annorlunda bröst- och ryggpass än vad jag är van vid. Men det var kul och jobbigt. Kommer garanterat ha träningsvärk i morgon. Förmodligen får jag träningsvärk i triceps också, en övning tog nästan mer i triceps än i ryggen där den skulle ta... Lite dålig teknik där antar jag. 
Efter träningen blev jag pigg och ännu gladare! Dock hemska vrister... Får jobba med dem när jag ska 
till gympahallen på måndag. 
 
 
Till efterträningsmat/kvällsmål åt jag svenska jordgubbar med kesokvarg + vaniljpulver. Micke mumsade också jordgubbar men åt ekologisk vaniljglass istället. 
 
Sen blev det ett stekt ägg till efterkvällsmål. Lite omvänt kanske. Men det blev himla bra så. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }