Lördagsmys med balken

Sista lördagkvällen i Umeå på cirka tre månader spenderade jag i korridorsköket med bästa grannen och tentaplugg. Det blev några pauser för prat, musik och Mästarnas mästare men jag hann ändå lära mig en hel del.


Näst bästa grannen bjöd oss på cheesecake med blåbär. Grymt god, kan jag tillägga att jag åt mer än det som syns på bilden... Middagen var dock inte lika god. Den var helt okej, jag är bara inte så förtjust i sojafärs. Har haft förpackningen i frysen i evigheter så den stod verkligen på tur för tillagning. Till färsen åt jag ruccola, spenat, fetaost, avokado, paprika, tomat och keso.

Imorgon har jag bokat världens bästa tvättid kl 7-10. Uff... Tänkte att jag skulle vara hurtig och sånt, men jag känner väl inte riktigt samma nu som när jag bokade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }