Ojoj! Vet du vad jag glömde?

Umeåtrippen gick bra. Det blev ett restuarangbesök innan hemresan och jag tog med mig det jag inte orkade i en doggy bag. Onödigt att trycka i sig allt då man redan är mer än mätt och onödigt att slänga bort maten. Mamma blev så mätt av hennes mat att hon knäppte upp byxorna i bilen.

Kyckling såklart!

I bilresan hem så kom jag på att jag hade lillkameran i väskan. Roligare att ta bilder med den än med mobilkameran.

Vi gjorde ett stopp på en mack eftersom mamma blev kaffenödig. Precis då vi skulle få in på macken kom mamma på att hon inte knäppt byxorna. Gylfen var nere och bältet hängde och slängde. Hahaa! Hon hade tur att det i stort sett var folktomt.

Sverige är vackert! Älskar de ljusa sommarkvällarna. Denna bild togs vid 21.30 på kvällen. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skitunge! ; )



2012-06-19 @ 13:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }