Det går att micra det mesta

Klockan är 02 på natten och jag ser oförskämt pigg ut. Sov bara 5,5 timmar inatt och det lär bli något liknande den här natten. Ska träna med bror kl 9 och därför borde jag ligga och sova för länge sedan. 

Istället sitter jag uppe och äter micrad halloumiost. Orkade inte steka den och micrad var godare än rå. Egentligen var jag sugen på hårdbröd men jag har inte det. Inte heller har jag frön, nötter, kokosflingor, müsli eller annat att knapra på i skafferiet. I kylen finns bara ägg, äggvita, sparris, vitkål, morötter och så fanns det en halloumiost. 

 
Längtar till på måndag då jag ska börja jobba. Fick ju sommarlov efter tentan idag så har fem dagars ledighet innan jobbet börjar. Men det ska bli så himla skönt att jobba, Ledighet gör mig ineffektiv. 
Behöver rutiner och planering. Äta - jobba - äta - träna - äta - sova. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }