En dag på jobbet

Idag var jag till Storforsen med jobbet. Lyxigt med en konferensrum som har en balkong med forsen som utsikt. Vi åt även lunch där och det fanns inget vegetariskt alternativ i buffén som bestod av en rätt köttfärslimpa och den andra fläskgryta. Kändes surt eftersom jag helst undviker både både nöt- och griskött. 

Men då var det två andra som också gärna ville äta vegetariskt och då fixade personalen det åt oss. Vi fick visserligen vänta en ganska bra stund men det var det värt. Vi fick sjukt god mat och jag blev så himla nöjd!  Quornbitar i godaste svampsåsen. Mumma! 

 
 
Efter tre dagar på nya jobbet känner jag mig så bekväm att jag har börjat tassa runt i strumpor...
Skönt. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }