Färggladast på gymmet

Idag hade jag bestämt mig för att träna eftermiddag men då det var dags för det höll jag på att somna på golvet. Ja, jag låg och vilade på min matta som är världens skönaste. Jag har en förkärlek till att sitta och ligga på golv/mattor. 

I alla fall så tog jag mig iväg och körde igenom ett bra pass för biceps och triceps. Kände mig inte särskilt stark (fick gå ner lite i vikterna) men jag fick grym kontakt. Det kändes som om armarna svällde till dubbla storleken. Hur nice som helst! 


 
Tur jag inte tillät mig själv att somna på mattan. Tänk om jag hade missat det här passet som blev så himla bra. Vilken förlust det hade varit. Dessutom blir jag ju alltid pigg efter träning! 


Tränade med min nya klocka för första gången. Grymt bra att kunna klocka vilan mellan seten så att de inte blir alldeles för långa. 


Superglad och nöjd med passet trots att jag tränade helt själv. Gillar inte att träna själv, men med klockan runt handleden och färgglada kläder kändes det helt okej ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }