Hon ska ha koll

Då jag delade sovrum med mor och far i stugan och låg i sängen och skulle sova:
 
Morsan: Vad gör du Moa?
Jag: Ehm, jag försöker sova... 
Morsan: Jag tyckte jag hörde något
Jag: Mhm, men det var Boris (hunden)
Morsan: Jaha, jag trodde du tränade... Gjorde armhävningar eller nåt. 


Haha, hon är misstänksam morsan! Tror jag passar på att göra armhävningar i mörkret under täcket. Haha, helt galet! 
 
Hur kan hon ens tro det? Jag skulle väl aldrig komma på att göra något sånt... 
 
 
Vift med liten fot. 
 
 
Det var ju tur att jag viftade lite spontant med foten där. Tänkte inte på det just då, men nu slipper jag ju spräcka benbildstrenden jag startat... Jag har faktiskt en förmåga att vifta på benen. Ett speciellt benvift jag har för mig ibland har jag namngett till "Älgen". Kanske tar och visar någon gång... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }