Nästan ner till rumpen

Var tvungen knäppa en bild på min lejonman på morgonträningen eftersom den klipptes av senare under dagen. Tror aldrig jag haft så där långt hår. Det blev ju inte jättekort efter klippningen heller, men betydligt kortare ändå... 


 
Men alltså shit vad det tar tid att jobba.. Jag hinner ju inget annat än att kliva upp, träna, äta, jobba, äta, jobba, träna, äta, förbereda inför morgondagen, sova. 

Ja, så såg dagen ut idag. Imorgon blir det däremot ett gympass för direkt efter jobbet ska jag vara gympatränare. Mmm, och efter det är den dagen slut...

Uppskattar verkligen studentlivet nu, samtidigt som det är kul att jobba och få göra något "riktigt". 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }