Sämsta studenten ever

Jag tror jag har sagt att jag pluggat mindre än någonsin inför varenda tenta den här terminen. Och jag tror banne mig det är sant. 

 

Imorgon är det dags för tenta igen och jag har inte alls pluggat så mycket som jag skulle behöva. Men det är mest för att det känns som om jag kan det mesta redan utan att behöva läsa på som en galning. Haha! Förhoppningsvis stämmer det också...  

 
Har ätit dåligt idag också... Ååååh. Däremot har jag tränat hyfsat bra. Körde ben och rumpa på förmiddagen. Cyklade sen hem och käkade lite och cyklade direkt tillbaka för lite extra rumpa, mage och en ryggövning. Kände att jag hade lite mer att ge men att jag behövde få i mig mer mat först. 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }