Sommar i norr

Sitter på tåget bort från Umeå på väg till hemhemma. Känns väl sådär... Vill gärna vara kvar i Umeå och trampa på i gamla fotspår och låta allt få vara som vanligt. Men det ska ändå bli grymt kul och lärorikt med sommarjobbet. 



Sista dagen i Umeå på ett tag tillägnade jag en ryggpass. Gymmet var snudd på öde och direkt jag kom in dit fick jag ett stort leende på läpparna och kände bara "Yees, det är så här det ska vara". Buuhu, och nu åker jag därifrån. 



Dagens efter-träning-skutt
 
 
Känner redan av IKSU-abstinensen. Suck. Hoppas bara jag kan vända det till något bra och träna på bättre än aldrig förr på hemhemmagymmet. Det är ju bara det att det är så himla litet och nu har jag ju vant mig med vikterna, maskinerna och all utrustning på IKSU. När jag är där behöver jag liksom inte fundera utan jag vet precis vad jag ska göra och går lite på autopilot. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }