Sommarplaneraren

Ledig idag, och vad passar då bättre än en sovmorgon och sedan ett träningspass på IKSU? Det blir ben och rumpa som ska få jobba. 

Eller ledig och ledig, jag har tenta imorgon... Uuuff. 

Det går faktiskt riktigt bra med träningen nu ändå. Tränar inte sådär hysteriskt mycket som jag gjorde för några veckor sedan och ökar ändå vikterna lite smått. 

 
Funderar fram och tillbaka över sommaren, hur jag ska lägga upp träningen och så. För det är liksom det jag ska göra i sommar. Träna och jobba. Från början tänkte jag träna 6 dagar i veckan, men förra veckan började jag ångra mig och tänkte att 4 gånger blir nog lagom. 

Igår ångrade jag mig igen och började planera in vissa dagar med dubbla träningspass. Om jag gymmar innan jobbet måndag-fredag och sedan kanske jag kan köra 2-3 dagar med ett pass efter jobbet också. Men de där dubbla passen blir i så fall inte ett vanligt gympass utan då kör jag bara någon muskelgrupp jag vill prioritera lite extra. Till exempel baksida lår, rumpa, biceps och mage. 
 
De skulle ju vara hur nice som helst. Och så ledig på helgen med lite morgonpromenader, handståendeträning och kanske backintervaller. 
 
Men allt beror på hur mycket jobb det blir och hur mycket energi jag kommer ha efter en arbetsdag. Och kommer min träningsinspiration förändras utanför IKSU:s väggar och Umeås gränser? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }