Svart hål i magen och dammhål i väggen

Efter gårdagkvällens fika kände jag mig inte riktigt nöjd och åt tre kycklingklubbor och sedan en skål med kvarg. Mja, hade väl varit lite slarvig med maten under dagen... Men kanske inte optimalt att trycka i sig så mycket efter kl 22. 


Kycklingklubba nummer 2


Och vet ni vad? Jag upptäckte typ världens snuskigaste grej här hemma igår. Har sett att ventilationsutsuget i badrummet sett litet dammigt ut och då jag tittade närmare ser jag att dammet börjar krypa ur. 
 
Tog bort själva grejen så jag såg rakt in i röret och det var ju då det snuskigaste jag sett på länge. Det ser ut som om det växer mögel och det är typ dammsvampar där inne. Tänker inte ens visa en bild på det... Uuuuh. 

Inte konstigt att utsuget fungerar dåligt om det är igenväxt. Ska ringa min hyresvärd senare idag för jag tänker då inte röra det där...  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }