The incredible hul..hrmm, Moa!

Först idag invigde jag gymmet här hemhemma. Lite sent men vilken grym första dag det blev! 

Började med ett armpass innan jobbet och det gick bra. Armarna kändes svullna och tunga då jag var färdig. Efter jobbet käkade jag mat, gick ut en promenad med hunden och sedan var det dags för pass nummer 2. Det bästa passet av dem alla dessutom: bröst och axlar. 

Efter min lilla axeluppvärmning inledde jag som vanligt med bänkpress. Hade inga maxningsplaner i skallen, men då min träningskamrat körde på 70 kg (mitt PB) tänkte jag att jag lika gärna kunde testa och jag fortfarande klarade det. Och hej bara, så lätt stången flög upp! 

Det kändes ju hur lätt som helst och jag tvekade om jag skulle lasta på till 72,5 eller 75, men till slut bestämde jag mig för 75 kg. Och jaaaa, det gick det med! 

Wooohoooo! Känner mig som hulken igen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }