YAAAAY!

Efter cirka fem timmars sömn och med endast en banan och en koffeintablett i magen och BCAA i vattenflaskan var jag hulken på gymmet. 
 
På riktigt. Kände mig inte alls på topp och axeln krånglade redan då jag värmde upp med skivstången i bänkpress. Tog det väldigt lugnt och körde första riktiga setet på 40 kg. Och då, ja då kände jag ingenting i axeln! Hurra! Testade sedan att bänka på 60 kg och det gick ju huuur lätt som helst. Förstår inte hur det kan ha varit en sådan spärr tidigare.
 
Lastade sedan på 10 kg till och BÄÄÄÄMM! 70 kg gick upp! Blev hur lycklig som helst och galopperade bort till andra sidan av gymmet för att berätta för en klasskompis som tränade där. Shiit pommes, det kändes verkligen hur bra som helst. Skuttade sedan tillbaka och fortsatte mina set (5-7 reps) på 60 kg. I vanliga fall ligger jag på 55 kg så det var ju hur bra som helst. 
 
Förstår inte vad jag sysslat med tidigare om det var så här lätt. Och att jag dessutom tar ett PB under så dåliga sömn- och matförhållanden. Jag måste ju vara värsta masken på träningarna i vanliga fall och inte ta i på riktigt. Ja, det måste ju vara så. 
 
 
Nöjd tjej efter dagens bröst- och axelpass! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }