Arnold is watching you

Inget kakätande här inte... 
 
 
Men själv brukar jag tänka på att min träningskamrat ser mig. Haha! Och jag vet han själv aldrig fuskar då han inte ens är förtjust i sådant där slisk och slask som choklad och glass som jag gillar. Näe, för honom räcker det med att "belöna" sig med en makrillburk en gång i veckan... Haha!
 
 
För någon dag sedan fick jag höra att jag är svårimpad träningspartner. För då min kompis har gjort en övning som han tyckte gick jättebra och att han var jättestark får han liksom inget beröm för det. Utan det enda jag säger är "Är det min tur nu?" med ett leende på läpparna. Hahaa, herregud alltså... Har aldrig tänkt på det själv. Tur att han tyckte det var en positiv sak som gör att han tar i ännu mer.
 
 
Bra att jag inte är så mot mina gymnaster i alla fall. Men det måste vara inställningen jag går in med som påverkar mitt beteende. Då jag går till gymmet är det ju för att träna själv och inte för att berömma min träningskompis. Fast lite pepp hade ju inte skadat... Då jag är tränare går jag ju in för att mina gymnaster ska lyckas så bra som möjligt med träningen och det är ju en helt annan sak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }