Fredag, en helt vanlig fredag

Hamnade på en romantisk middag för 6 pers ikväll. Vi blev placerade på en liten scen där halva bordet (den sidan där jag satt) var väl upplyst. Skrattade så jag nästan fick andningsuppehåll flera gånger. Det värsta var ändå då en av mina vänner sa något så oväntat att jag skrek till för att sedan utlösa ett nytt skrattanfall. 
 
Väldigt trevligt, men jag undrar vad de andra gästerna tyckte egentligen. I alla fall så blev jag extremt mätt och belåten. 

 
 
Vi gick sedan vidare för bio... 



Och så fick vi nostalgiska minnen från tiden då man spelade Pinball på PC:n. 
Jag käkade godaste chipsen under bion. Eller nä, de var verkligen inte de godaste... Men nyttiga och helt okej goda för min del. 
 
 
Skar palsternackor i skivor som jag sedan stoppade in i ugnen på ett bakplåtspapper. Kryddade med salt, paprika och lite för mycket cayenne. Tog med mig mina chips i en matlåda... Är så himla planerad ibland alltså. 
 
Ska absolut testa det fler gånger! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }