Tillbaka till rutinerna, tillbaka till styrkan, tillbaka till energin och tillbaka till glädjen!

Nu börjar jag sakta men säkert komma tillbaka till rutinerna igen. Igår körde jag ett litet gympass innan skolan och käkade sedan frukost i skolbänken. Såå himla gott alltså!


Gröt med äggvita och kanel. Toppad med kvarg och hallon. Och så vatten till det. Toppgott!
 
 
Problemet är väl bara att jag tar upp så himla mycket plats då jag sitter där med mina burkar och plastpåsar och slaffsar i mig gröten.
 
 
Idag yogade jag en timma och shit pommes vad min rygg behöver det. Bara att sitta rakt upp och ner och andas var hur jobbigt som helst. Ryggmusklerna drog och slet som om de ville någon annanstans.
 
Direkt efter yogapasset gick jag till gymmet för att köra just rygg. Haha, inte smartaste kanske... Men kul var det!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }