Nytt projekt igång

När jag gick mellanstadiet och kanske till och med högstadiet var jag grymt vältränad. Jag var så stark att jag hade magrutor och nästan kunde lyfta en halv ko. Sedan hände det något. Jag fick ont i stackars kroppen och minskade träningen med ca 50%. Nu har jag minskat min träning, från då jag tränade som mest, till 99%. Inte så konstigt att jag är svag och bara har en mage som ser ut som vilken otränad mage som helst.

Jag som alltid har tyckt om att träna. Det känns lite dystert det här, det var kul att vara vältränad. Jag måste alltså öka på min träning och börja äta nyttigare för att ställa allt till rätta igen.


Nu är det dags för fika! Pepparkakor, lussebulla och daimrutor.


Kommentarer
Postat av: Micke

Hehe låter bra :). Jag tänkte börja springa och träna hårt, så vi kan ju springa tillsammans :) Tänkte oxå väga o mäta mig ;P och sen se hur mkt man gått upp/ner och om man växt något :) till typ sommarn eller så. Så kan man sätta mål.

Lycka till! :)

Kram

2010-02-08 @ 00:28:45
Postat av: Elliss

gillar slutet på det här inlägget ^^

2010-02-08 @ 13:22:56
URL: http://aspecialmind.blogg.se/
Postat av: Evelina - Brunetternabloggar

Du är fortfarande starkare än mig! :O ;P

2010-02-09 @ 14:51:15
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Moa

Micke: Vi får ta på oss våra gristrynen och springa runt i snön... Du som är så hurtig kan ju knuffa på mig i ryggen då jag antagligen inte kommer orka lika långt som du.



Elin: Fika är livet!



Evve: Mina supermuskler från förr är inte helt förtvinande, ännu...

2010-02-09 @ 19:49:52
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Micke

hehe.. javisst så blir det nog ;P kommer vara du som drar mig :)

2010-02-11 @ 11:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }