Anpassningsbar magsäck

Igår var jag i Arvidsjaur där mina gymnaster tävlade Skol-DM. Jag flyttade satsbrädor, hejade på, gav dem konstruktiv kritik och såg allmänt viktig ut. Åt frukost på morgonen och åkte i väg strax innan tolv. Åt ett polarbröd under tävlingen och kom hem vid sju på kvällen. Var ensam hemma, det fanns inget gott i kylen, jag orkade inte börja laga mat och jag var egentligen inte särskilt hungrig. Min middag blev en apelsin, solrosfrön och några bitar choklad.

Jag måste alltså vara utrustad med en ultrabra mage som anpassar sig efter alla omständigheter. Vissa dagar kan jag äta hur mycket som helst och andra dagar då jag inte har tid eller tillgång till mat behöver jag inte äta mycket alls.

Min mage är bra, speciellt nu med den nya naveln.



En bild på några av tjejerna i min gympagrupp. Bilden är ett år gammal och jag vet inte om de ville vara med på bild här så jag censurerade lite.

Kommentarer
Postat av: Micke

Det låter faktist lite likt min mage :) Ibland behöver jag inte äta någonting :)

2010-01-31 @ 21:00:28
Postat av: Erika

Jag vill se din nya navel! Bild? :) Gick det bra på Skol-DM för gymnasterna?

2010-01-31 @ 21:44:16
Postat av: Evelina - Brunetternabloggar

Nej du gav mig faktiskt ingen tröst :P Och jaaa.. Ska fråga Sara om jag får fixa det där aset till hemsida. :/ (Älvsbygymnasternas)

2010-02-01 @ 10:09:11
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Moa

Erika: Jodå, det gick bra för mina gymnaster :) Några fick hjärnsläpp, men annars tävlade de stabilt. De är inte så många gymnaster längre.. Det var mycket större startfält på vår tid.

2010-02-01 @ 17:30:06
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Moa

Erika: Och just det, det kommer nog en bild på min nya navel så småningom (:

2010-02-01 @ 18:16:52
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad tråkigt att truppen har minskat, men kul att det gick bra för dem som är kvar! Haha, det blir spännande att se den. Du har ju verkligen hypat den, så jag hoppas att jag inte blir besviken ;) Den är säkert skitfrän! :)

2010-02-02 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }