Jag längtar efter Konsum och all maten

Jag är så sjukt less maten här. Det är samma mat hela tiden. Kycklingen tillagas alltid på samma sätt, biffen på samma sätt, fisken på samma sätt, det är samma sås och samma sallader. Ingen variaton. Till det får man nsima, friterad potatis, kokt potatis, ris eller spagatti. Oftast är det ris.

De använder inga kryddor och ingenting. Okej, vitlök till kycklingen och det är jag väldigt tacksam över.


Friterad potatis, friterat ägg och oljig varm sallad.


En fisk, ris med en oljig tomatsås och två olika varma oljiga sallader


Kyckling, ris och oljiga ärtskidor.


Allt har samma smak, förutom ägget som var lite salt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Moa

Kul att följa din resa här på bloggen

Vilken upplevelse för dig

Längtar du något till mammas mat

Ha de så bra och sköt om dig/Rolf&Åsa

2010-10-08 @ 16:17:03
Postat av: Anna Granström

Hur skulle det vara med en Palt eller två ?

Kram

2010-10-09 @ 09:39:15
Postat av: Moa

Rolf & Åsa: Jag längtar så otroligt mycket efter mammas mat (och min egen)!



Anna: Jadu, det hade varit underbart...

2010-10-11 @ 07:27:19
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }