VILA

Idag har jag haft en behövlig ledig dag både från jobb och träning. Vaknade 11.20 efter 12-13 timmars sömn. Det var skönt och behövdes.

Imorgon jobbar jag igen och så hoppas jag på ett hinna med ett dubbelpass på gymmet! Det är så kul att gymma alltså. Fast det hade inte gått ensam, så det är tur jag har Micke med mig. Jag är tydligen väldigt duktig på att fuska omedvetet med fria vikter. Jag hittar liksom lättare sätt att lyfta genom att vinkla axeln/armen/handleden på fel sätt. Micke får alltid hålla ögonen på mig...


Igår körde vi biceps och idag får de vila. Det är nästan så jag känner hur de växer...


Var barbent dagen till ära så att bena skulle få lite färg. Men nä, då börjar det regna. Typiskt. Då det regnar börjar jag alltid tänka på Malawi för där kunde det regna minsann. Tänkte också på Malawi då jag klädde på mig för jag hade aldrig tagit på mig ett par korta shorts där (inte utan leggings i alla fall). Shortsen är från VILA vilket passar alldeles förträffligt idag.


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är ju klart att du ska vara på de gymmet. När jag är på det andra...! tyypiskt!

2011-07-06 @ 20:23:48
Postat av: Moa

Byt gym! ;)

2011-07-07 @ 20:45:13
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Erica

Du kan byta ;)

2011-07-08 @ 12:47:06
Postat av: Micke

Erica du får byta, KoH är bättre :D.

2011-07-11 @ 01:03:37
Postat av: Moa

Erica: Ingen idé att byta, jag ska ju ändå flytta till Umeå... :) Då är det IKSU som gäller!

2011-07-12 @ 23:01:15
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }