Tandläkaruppladdning

Igår hade Micke och jag ett smaktest med Japp och Mars. Mars vann överlägset vilket jag tyckte var synd. Jag som hejade på Japp eftersom den är svensk.

Det blev även en påse Pops, Co-co och Pigall (som jag inte smakat förut) till efterrätt. Men alltså, Pigall... Vad är det för påhitt? Den smakade inte bra och var sjukt fet, 48%. Vi klarade inte ens av att äta upp hela och det är ett ruskigt dåligt betyg. 
Idag har jag varit hos tandläkaren, så jag laddade upp bra igår med allt socker. Inga hål i mina tänder inte!

Kommentarer
Postat av: Joel

Men du, Pigall är väl gott? Den smälter ju i munnen! :)

2011-05-18 @ 15:13:34
Postat av: Moa

Neeej, snuskigt var det! Det var ju som fett som bara smälte... Hu! Ischokladskänsla fast gånger 10!

2011-05-18 @ 21:27:55
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }