Fredagsfrulle

Klockan är inte ens 9 och jag är inne på frukost nummer 2. Härligt! Var dock mer än halvdöd då jag vaknade imorse och tänkte skita i träningen. Som tur var hade jag bokat ett av passen och det var för sent att avboka så jag tog mig iväg i alla fall. Indoor Walking och Core blev det.

Om en timma är det dags för tvättning. Känns lite drygt, men samtidigt är det så mycket lättare och mindre tidskrävande än då jag tvättade för hand i Malawi. Ska inte klaga. 13-16 är det skola och sen filmkväll med klassen.

Hej fredag!



Gröt av ekologiska rågflingor och krossade linfrön med rivet svenskt äpple och mjölk (mjölken fanns inte ekologisk), två ekologiska ägg och ett stort glas te. Min mac och Nyhetsmorgon på teven.

Kommentarer
Postat av: Micke G

Om man inte dyker upp på ett bokat pass, vad händer då? Böter?

2011-10-21 @ 11:19:03
Postat av: Moa

Jag vet inte riktigt, kanske att man får betala en avgift eller nåt..

2011-10-21 @ 17:21:44
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }