Full av energi

Efter morgonens träningspass är jag nu redo för dagens föreläsningar. Indoor Walking och CXWORX körde jag. Indoor Walking gick helt okej. Man står på en crostrainer i 40 min. Jag hade kunnat ta i lite till så det ska jag göra nästa gång. CXWORX var ett skitbra pass men så sjuuuukt jobbigt. Det var som Core x100 + lite till. SHIT säger jag bara. Jag som trodde jag var stark i magen, jag orkade inte ens alla övningar... Helt galet! Så dit ska jag absolut tillbaka.

Nu laddar jag med gröt och längtar redan till nästa tisdagmorgon.



Kommentarer
Postat av: Micke

Det lät som ett roligt pass det! Skulle oxå behöva köra en massa mage! :)

2011-10-11 @ 22:34:44
Postat av: Moa

Vi får gå på det passet nästa gång du kommer hit. Du kommer bli sjukt besviken på din mage för jag tror inte du kommer orka allt. Jag blev i alla fall sjukt besviken på min... Och så gör hulkentjejen till instruktör övningarna med ett leende på läpparna. Uff

2011-10-12 @ 21:18:34
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }