Hem-hemma i helgen

Update från tidigare: Efter att poliserna gått hem gjorde jag snabbt som blixten en microkladdkaka som blev min middag. Var lite illamående ett tag efter det faktiskt... Eftersom jag var snabb som blixten råkade jag kläcka ett ägg för mycket i bara farten. Ägget sparade jag i ett glas i kylen som blev till kvällsmat. Stekte en tomat och ägget blandat med mjölk. Det var skitäckligt. Tillsatte mjölk bara för att jag ville bli av med den. Åker hem till Norrbottens pärla imorrn och blir där till på söndag.

Eftersom jag inte hann äta upp all kladdkaka till middag och inte vill äta den till frukost imorrn ger jag bort den till mina korridorsgrannar. Snällt va?!




Så länge det finns mjölk, fil, turkisk yoghurt, ägg och morötter i kylen överlever jag nog hur länge som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }