Nytt och fräscht

Jag har fått en ny header! Wow! Tack fina Evve som fixat den och ritat av mig så himla snyggt! Tyvärr syns den inte i Safari, vilken är den webbläsare som jag alltid använder mig av, så jag upptäckte den inte förrän idag. Misstänker att den kom upp redan igår.

Mitt "nervkittlande" har nu gått över helt, däremot så drabbades jag av feber, halsont och muskelvärk. Igår var jag i skolan mellan 12-14. Då jag kom hem åt jag mat och sen var jag så slut i kroppen att jag la mig i sängen och sov. Sov från 15-tiden till kl 18. Galet. Var gympatränare 18.30 och då jag kom dit började magen kurra och jag kom på att jag inte hade ätit middag. Jag missade ju liksom den då jag låg och sov. Det blev inte middag förrän kl 22.

Trots dessa tre timmars extrasömn sov jag som en kulting hela natten. Idag har Micke och jag varit och köpt dubbdäck till min cykel och så har vi fixat utklädnad till honom inför morgondagen. Ja, Micke är här i helgen och han har bil så då passade bästa grannen och jag på att storhandla också.

Jag handlade för cirka 1500 spänn. Galet! Men nu behöver jag förhoppningsvis bara fylla på med mjölk, fil, matlagningsyoghurt, frukt och grönsaker ett tag framöver.

Den svarta väskan är även den full med varor och det känns som om den väger närmare ett ton.

Har sett Idol ikväll på datan. Jag äger ju ingen teve, men jag klarar mig hur bra som helst ändå. Det finns ju i och för sig en teve ute i korridorsköket. I alla fall så tycker jag att Amanda F är bra. Och Molly. Och så tyckte jag Olle och Robin var bra idag. Och ja, Amanda P också. Moa är också bra och ett plus för det vackra namnet.




Update: Nydesignen syns ju visst i Safari, det var bara jag som är seg. Tack ännu en gång Evelina!
Och så har jag en undran, precis som Egoina, hur fasen kunde Pär få en mustasch på en vecka? Har han en lösmustasch eller vad? Eller bara extrem hårväxt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }