SOMMARLOV

Har lämnat Umeå för tre månaders sommarlov hemma. I och för sig kommer jag jobba ungefär åtta veckor, men ändå sommarlov.

Kommer dock sakna bäst-klassen min. Och sen hoppas jag innerligt att jag klarade gårdagens tenta, för om jag gjorde det är jag klar med allt! Då blir det inga resttentor till hösten vilket skulle kännas otroligt skönt.

Igår fyllde Micke år men vi firade idag istället med morgonpromenad, lite träning och bakning. Det blev en kolapaj, mjuk pepparkaka och kärleksmums. Kolapajen är galet mäktig så jag vet inte riktigt vad vi ska göra av den... En liten bit räcker för annars kryper illamåendet fram.

Botten är gjord av kakor och uppe på det är det både ljus och mörk kola. Receptet finns här.

Kommentarer
Postat av: Joel

Vilken bra bild! Har du tagit den? Den var betydligt bättre än på receptets hemsida. :)

2012-06-08 @ 22:43:20
Postat av: Moa

Ja, men visst blev den bra! Är sjukt nöjd för vad jag och min kamera kan åstadkomma ibland :)

2012-06-12 @ 22:24:25
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }